Podlahový plakátový poutač FloorWindo®

Kód výrobku:
Heureka.cz - ověřené hodnocení obchodu Jansen Display
Eva Urbanová
Senior Inside Sales Representative

Potřebujete poradit s výběrem vhodného produktu, řešením na míru nebo máte zájem o individuální nabídku? Ráda vám poradím!

zavoláme vám
  • Podlahový poutač FloorWindo® s tiskem plakátu v jedné objednávce

    Podlahový plakátový poutač zvyšuje povědomí o značce a efektivně podporuje prodej. Vašeho reklamního sdělení si všimnou i davy lidí, které v době chytrých telefonů chodí se svěšenými hlavami. Materiál poutače je odolný proti poškrábání a díky snadné výměně plakátu můžete poutač FloorWindo® využívat opakovaně.
    • Ideální prezentace ve vašem obchodě.
    • Zvyšuje povědomí o značce a prodeje.
    • Upoutá pozornost i v době chytrých telefonů.
    • Dlouhá životnost a odolnost materiálu.
    • Snadná výměna plakátu.
    • Individuální řešení - kontaktujte experta níže.

    Nakupte více kusů FloorWindo® a získejte množstevní SLEVU.

Produkt již není v nabídce

Detailní popis produktu Podlahový plakátový poutač FloorWindo®

Často kladené dotazy

Jaký rozměr plakátu je potřeba?

Rozměry plakátů se liší dle velikosti podlahového poutače. Rozměr však vždy najdete v závorce při výběru velikosti. Např. u A0 to je 841x1189mm.

Jak vyměním plakát?

Jednoduše přední panel odcvaknete, vložíte plakát a panel opět zacvaknete.

Vytisknete mi plakát do podlahového poutače?

Ano, při výběru parametrů zvolte možnost “Rám + plakát”, nahrajte vaše tisková data podle šablony a dokončete objednávku.

Jaká je sleva za množstevní odběr?

Ceny při nákupu více kusů naleznete nad tlačítkem “přidat do košíku”. Různé slevy dostanete při nákupu 5 ks, 10 ks, 20 ks a 50 ks. Pokud potřebujete více kusů, prosím kontaktujte nás.

Mohu objednat jeden kus?

Ano, je možné objednávat od 1 kusu.

Proč využívat podlahové poutače?

V dnešní rychlé době, kdy spousta lidí při nákupním procesu využívá svůj chytrý telefon, je důležité najít způsob, jak upoutat pozornost potenciálních zákazníků. V tomto momentu přichází na řadu reklama umístěna na podlaze, tedy zorném poli většiny zákazníků s mobilním telefonem. Perfektní možnost přimět zákazníka k akci nebo k budování povědomí.